JavaScript lijkt uitgeschakeld te zijn in jouw browser. Zet Javascript aan in je browser voor de beste ervaring op onze site.
Bestellen
Een account aanmaken
Om een bestelling te plaatsen bij Fitness Seller hoef je niet in te loggen, lekker gemakkelijk! Het aanmaken van een klantaccount heeft wel een aantal voordelen, zoals:
- Sneller bestellen omdat je gegevens al zijn ingevuld.
- Meerdere bezorgadressen opslaan in je adresboek.
- De status van je bestelling volgen op je persoonlijke accountpagina.
- Je bestelgeschiedenis bekijken en snel en eenvoudig herhaalbestellingen plaatsen.
Een account aanmaken is zo gebeurd, als je een account wil aanmaken kan dat als volgt:
- Klik rechtsboven op de pagina op Registreren.
- Vul je naam en e-mailadres in en kies een wachtwoord, klik vervolgens op Verzenden.
- Je wordt nu direct ingelogd en doorgestuurd naar je accountpagina.
Op je accountpagina kun je je persoonlijke gegevens wijzigen en aanvullende gegevens invullen, zoals je bezorg- en factuuradres.
Inloggen
Als je al een account hebt aangemaakt kun je op iedere pagina inloggen door bovenaan de pagina op Inloggen te klikken. Vul je e-mailadres en wachtwoord in en klik vervolgens op de knop Inloggen om in te loggen.
Wachtwoord vergeten
Klik op Wachtwoord vergeten? als je je wachtwoord vergeten bent en vul je e-mailadres in. Binnen enkele minuten ontvang je per e-mail een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen. Kies altijd een uniek en veilig wachtwoord, met 8 of meer tekens en een combinatie van kleine letters, hoofdletters, cijfers en speciale tekens.
E-mailadres vergeten
Als je het e-mailadres van je account vergeten bent kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Een bestelling plaatsen
Bestellen bij Fitness Seller is snel en gemakkelijk, ons hele bestelproces bestaat namelijk uit slechts een paar stappen op één enkele pagina. Zo heb je altijd een overzicht van je bestelling en kun je gemakkelijk iets wijzigen als dat nodig is. Om een bestelling te plaatsen volg je deze simpele stappen:
- Kies je gewenste artikelen
- Met de knop In winkelmandje voeg je een artikel toe. Als je meer dan één exemplaar wil bestellen pas je het aantal aan.
- Klik op Ga door naar afrekenen om je bestelling af te ronden. Als je nog meer artikelen wil bestellen klik je op Verder winkelen.
- Nog geen account? Vul dan je adresgegevens in
- Vul je adresgegevens in onder het kopje Factuuradres.
- Als je de bestelling op een ander adres wil laten bezorgen kun je het vinkje bij Verzenden naar hetzelfde adres uitvinken. Je kunt vervolgens het gewenste adres invoeren onder het kopje Bezorgadres.
- Als je meteen een account wil aanmaken kun je het vinkje bij Maak een account aan voor mijn volgende bezoek aanvinken en je gewenste wachtwoord invullen.
- Als je al een account bij ons hebt kun je ook inloggen.
- Kies je verzendwijze
- Je kunt je bestelling door ons laten bezorgen op het gewenste bezorgadres.
- Het is ook mogelijk je bestelling zelf te komen afhalen bij ons afhaalmagazijn in Sittard.
- Kies je betaalmethode
Je kunt je bestelling op verschillende manieren betalen. Aan sommige betaalmethoden zijn extra kosten verbonden. - Controleer en bevestig je bestelling
Aan de rechterkant van de pagina staat een overzicht van je bestelling, dat tijdens het bestelproces automatisch wordt bijgewerkt.- Als alle gegevens kloppen kun je je bestelling bevestigen door te klikken op Bestelling plaatsen.
- Klopt er iets niet? Dan kun je dit op dezelfde pagina direct wijzigen en daarna de bestelling bevestigen.
- Geniet van GRATIS kopersbescherming
Na het plaatsen van de bestelling is je aankoop automatisch beschermd tot een bedrag van € 100 via onze partner Trusted Shops. Deze kopersbescherming tot € 100 bieden wij onze klanten gratis aan. Indien gewenst kun je er echter ook voor kiezen om voor € 9,90 per jaar een Trusted Shops PLUS-lidmaatschap af te sluiten. Met het Trusted Shops PLUS-lidmaatschap zijn je aankopen tot € 20.000 beschermd bij alle webwinkels met het Trusted Shops Keurmerk.
De status van je bestelling volgen
Nadat je bestelling is geplaatst word je via e-mail op de hoogte gehouden over de status.
Orderbevestiging
Nadat je bestelling is geplaatst ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging per e-mail. Daarin staat een overzicht van je bestelling. Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de e-mail niet in de map ongewenste e-mail (spam) terecht is gekomen. Als dat niet het geval is kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Betaalbevestiging
Zodra je betaling is ontvangen krijg je daarvan per e-mail een bevestiging. Hou er rekening mee dat dit, afhankelijk van de betaalmethode, enkele werkdagen in beslag kan nemen. Nadat de betaling is ontvangen wordt je bestelling door ons in behandeling genomen. Als je hebt gekozen voor betaling onder rembours, contante betaling of een bestelling op rekening hebt geplaatst ontvang je geen betaalbevestiging en wordt je bestelling meteen door ons in behandeling genomen.
Verzendbevestiging
Je ontvangt per e-mail een bevestiging zodra je bestelling door ons is verzonden. Je bestelling zal gebruikelijk de eerstvolgende werkdag door onze leverancier worden aangeboden op het bezorgadres, of binnen twee werkdagen als je in België woont. Als je ervoor hebt gekozen om je bestelling zelf te komen afhalen krijg je van ons bericht zodra de bestelling klaar ligt om te worden afgehaald.
Als je een account bij ons hebt kun je de bestelstatus ook altijd bekijken op je accountpagina.
Je bestelling wijzigen of annuleren
Heb je een bestelling geplaatst maar wil je deze wijzigen of annuleren? Neem dan direct contact met ons op. Tijdens onze openingstijden kun je bellen naar 085‑5800800 (lokaal tarief) of +31 855 800 800 (internationaal). Het wijzigen van een bestelling is niet altijd mogelijk, dit hangt af van welke wijzigingen er gewenst zijn, in welke verwerkingsfase de bestelling zich bevindt en de drukte in onze winkel op dat moment. Het verwijderen van een product is meestal wel mogelijk maar het toevoegen van nieuwe producten is niet altijd mogelijk. Voor het toevoegen van producten kun je een nieuwe bestelling plaatsen en ons vragen om deze samen te verzenden met je eerdere bestelling. Wij zullen dan ons best doen om de bestellingen samen te verzenden.
Is je bestelling al door ons verzonden? Dan kun je de bestelling bij de bezorging weigeren. Geef aan de leverancier aan dat je het pakket niet wilt hebben en dat dit retour afzender dient te worden gestuurd. Nadat wij de bestelling retour hebben ontvangen, nemen wij contact met je op om de annulering af te ronden.
Het annuleren of weigeren van een bestelling is kosteloos voor particuliere klanten. Voor zakelijke klanten kunnen er kosten verbonden zijn aan een annulering of weigering van een bestelling, neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie.